Primer, segon i tercer

“Primeiro sou português, em segundo sou ibérico, e apenas em terceiro, e quando me apetece, sou europeu.”

 José Saramago nas Suas Palavras

– Algú em sabria dir què és això de ser primer, segon o tercer?

-No hi podria haver un quart, un cinquè, un sisè….?

-Què és primer i què és més important?

-Hom és del lloc on neix o del lloc on viu?

-A qui s’estima més: Al pare o la mare?

-D’un arbre què és més important: les arrels o les branques?

….I així fins a l’infinit.

Quant a jpg

Com que sóc jubilat i tinc temps, me'l passo escrivint, passejant el gos i fent activitats diverses. Prefereixo matar el temps que no pas que ell em mati a mi d'avorriment.
Aquesta entrada s'ha publicat en Nacionalisme i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Primer, segon i tercer

  1. Olivier ha dit:

    Voto pel dret de canviar els nostres primers, segons, tercers.

  2. Jaume Pubill ha dit:

    Olivier: Aquest senyor era aquell que no ens deixava ser catalans en primer lloc, ho recordes?
    Una abraçada

Deixa un comentari

